rss
07/26/2018
EN   UA

Рубрики

Громадський календар
Новини
Українське Чикаго  
У фокусі – Америка  
Полiтика
Інтерв’ю  
Репортаж  
Культура
Наша Історія
Наука
Проблема
Спорт  
Здоров’я  
Чоловіча сторінка  
Берегиня
Це цікаво  
Подорожі  
Пам’ять
Організації, установи, товариства  
Діаспора  
Поради фахівців  
Автосвіт  
Гороскоп  
За листами наших читачів  
English

Молодiжне Перехрестя (Тисність на обкладинку)

#333

Ваша точка зору

Чого, на Вашу думку, найбільше бракує Україні для перемоги?
Грошей
Зброї
Ядерної зброї
Міжнародної підтримки
Совісті найвищого керівництва
Ваш варіант відповіді
Полiтика \ Мамука Мамулашвілі: «Українська армія вже зараз готова почати звільнення окупованих Росією територій Донбасу. А якщо ми ще й отримаємо летальну зброю – ситуація зміниться радикально»

Нещодавно відбулося надзвичайно цікаве, гостре, відверте інтерв'ю американського радіо- та тележурналіста Віктора Топаллера (автора та ведучого програми «Рикошет» нью-йоркського «Devidzon Radio», що виходить в ефір російською мовою, однак дотримується чіткої проукраїнської позиції) з командиром Грузинського легіону Збройних сил України Мамукою Мамулашвілі.

Останній був зацікавлений у цій розмові, оскільки хотів, щоб вихідці з України, постійні слухачі цього радіо, дізналися про об'єктивну ситуацію війни на сході України зі слів очевидця, а не з повідомлень путінських ЗМІ. Тим більше, що журналіст Віктор Топаллер дотримується чіткої проукраїнської позиції, є постійним критиком путінського режиму і самого Путіна. Мамука назвав його «завзятим захисником України».

  Title 
   Мамука Мамулашвілі та Віктор Топаллер перед
радіоефіром. Нью-Йорк, Бруклін, 19 червня 2017 р.

Мамука Мамулашвілі - 39-річний організатор та командир Грузинського національного легіону, який із 2014 року воює на сході України у складі її Збройних сил. Має дві вищі освіти - він економіст і дипломат. Досконало володіє англійською та французькою мовами. Детально наш часопис писав про нього в авторській статті в № 7 за 2017 рік тут: http://www.chasipodii.net/article/18315/.

«Настав час перейти до нового формату захисту країни»

Нагадаю кількома словами про політичну ситуацію напередодні інтерв'ю. Саме йшла підготовка давноочікуваної поїздки президента Петра Порошенка у Вашингтон на зустріч із президентом США. На цю зустріч покладали великі надії. Навіть про всяк випадок оголосили про необхідність змінити формат АТО, який себе вже, мовляв, вичерпав: «АТО - це не зовсім те, що нам потрібно». Секретар РНБО Олександр Турчинов 14 червня ц. р. заявив: «Військові дії тривають на сході нашої країни вже три роки і переросли як за тривалістю, так і за масштабами формат АТО. Настав час перейти до нового формату захисту країни». Провладні народні депутати, зокрема, член фракції БПП Іван Винник, почали розповідати, що уже готується проект закону про «оборонну війну». Телеканали наповнилися політичними дискусіями: Що це за термін? На що сподіватися? Що скаже Дональд Трамп про основні проблеми України (корупція, війна і т. д.)? Політикум, суспільство України, українська діаспора в США - в повній напрузі...

Title   
 У нас АТО чи війна?  

Інтерв'ю Віктора Топаллера з Мамукою Мамулашвілі

Передмова ведучого програми:

«У нас, у Штатах, триває сильний спротив нашому новообраному президентові Дональду Трампу. Опозиція все робить, щоб вставляти палиці в колеса його діям. В зв'язку з цим тут потроху забувається ситуація в Україні. А вона там більш ніж непроста. Тим більше, що недавно прийшла новина, що українська влада, можливо, готуватиме військову операцію зі звільнення окупованих територій (так тут прокоментували заяви деяких українських народних депутатів про можливу «оборонну війну» - авт.). І президент Порошенко, нібито, повинен отримати дозвіл від дипломатів Трампа.

Є така думка аналітиків, що у випадку масштабної операції Росія не наважиться застосувати авіацію і ракетні комплекси, тому що Європа не зможе допустити, щоб в Україні з її атомними електростанціями з'явився новий Чорнобиль. Тому вона змушена запровадити санкції проти Росії і дати летальне озброєння, але наразі цього не робить.

Провести військову операцію, знову ж таки, на думку деяких аналітиків, можливо. Європа продовжила санкції в зв'язку з окупацією Криму. В США Сенат прийняв більш жорсткий пакет санкцій, який дає можливість розгорнути ще більш жорсткі. Все це створює зашморг на горлі Путіна.

Зараз Українська армія готова, щоб почати операцію зі звільнення окупованих Росією територій Донбасу, - продовжує ведучий програми. - Таку думку висловив боєць АТО, командир Грузинського легіону, добре вам знайомий Мамука Мамулашвілі. За його словами, Збройні сили України зміцнилися під час трирічної війни. А російська армія (це його точні слова) деморалізована. Вона не знає, за що воює. Вона ослаблена морально. За його словами, хоч Росія і продовжує концентрувати свої сили на кордоні з Україною, але ні на що більше вона не наважиться.

  Title 
    Мамука Мамулашвілі в радіостудії Devidzon Radio

Тепер я представляю гостя програми. Це і є командир Грузинського легіону Мамука Мамулашвілі».

В. Т.: Мамуко, радий тебе бачити.

М. М.: Я теж. Дякую за запрошення

- Скажи, Мамуко, це так збіглося, що ти приїхав одночасно з Петром Порошенком? Ти член його делегації?

- Ні, я тут перебуваю вже майже місяць. Приїхав проводити тут консультації з українською діаспорою кількох штатів. Здебільшого, ми говоримо про участь української діаспори в політичному тиску на представників влади - конгресменів та сенаторів своїх штатів - з тим, щоб посилювати більш жорсткі санкції проти Росії. Я вважаю, що українська діаспора доволі сильна зараз і продовжує діяти в цьому напрямі. І я думаю, що ми їх отримаємо.

- Я навіть не знаю, кого в тобі більше: громадянина України чи громадянина Грузії.

- Я думаю, що я їх поєдную. До речі, я не маю громадянства України і я його не прошу. Я є громадянином Грузії і залишатимусь ним.

- Мамуко, до України повернемося. Знаю, що в твоїй рідній Грузії ситуація зовсім не безхмарна. Ти мене поправ, якщо я помиляюся. Сьогодні ви маєте в Грузії абсолютно пропутінський режим.

- Так. На жаль, настрій абсолютної більшості населення радикально відрізняється від лінії грузинського уряду.

- Але коли у вас був Саакашвілі, були теж не задоволені його владою...

- Я б не сказав. У Саакашвілі були свої прихильники. Але грузинам важко об'єднатися в одне ціле. Об'єднання - доволі виснажлива робота. В Україні зараз я працюю з великою кількістю грузинів, але їх важко контролювати. : )

- Ти сьогодні певною мірою є мостом між Києвом і Тбілісі. Якої ти дотримувався позиції під час сварки Порошенка і Саакашвілі?

- Я не мав абсолютно жодної позиції. Я намагаюся не втручатися у внутрішню політику України. Моя мета - більше займатися народною дипломатією, тому що я за професією дипломат. Як дипломат я маю контакти у США і намагаюся зустрічатися з конгресменами і сенаторами, інформую їх про ситуацію на Сході з метою переконати їх у тому, що необхідно допомогти Україні. Для мене це важливо, тому що там вмирають мої солдати.

Title  Title
Title  Title 
 Мамука Мамулашвілі – командир Грузинського легіону, гість США

(травень-червень 2017 року)

- Тобі не здається, що Порошенко доволі багато втрачає через сварки зі Саакашвілі, і, відповідно, втрачає Україна?

- Думаю, що так. Тому що Саакашвілі - доволі далекоглядний політик. Він може принести Україні позитив. І ця сварка засмутила і мене. Але я не втручаюся.

- Не будь таким скромним. Я з тобою розмовляю не лише як з командиром Грузинського легіону, а також як з дипломатом, бо це - твоя професія. І вона не менш важлива, ніж твоя солдатська служба.

Title   
 Мамука протягом місяця зустрічався з американськими
конгресменами, сенаторами та представниками
українських громад. Мета – переконати всіх, що
Україні потрібна підтримка і допомога
 

- Я свою професію сьогодні теж використовую. Це і для мене не менш важливо. У мене зараз був так званий реабілітаційний період, який я вирішив використати з більшою користю. Ось приїхав у США, розмовляв зі сенаторами і конгресменами. Думаю, деяких з них зумів переконати в тому, що з боку Штатів потрібна допомога Україні.

- Ти їх переконав, чи вони були до цього готові?

- Якась частина з моїх співрозмовників була в курсі подій, які відбуваються в Україні і відповідно налаштована. Такі були згодні з усім, що я їм казав. Але я зустрівся також з людьми, які лобіюють російську політику. Наприклад, з конгресменом-республіканцем Dana Rohrebacher. Ми розмовляли більше, ніж годину. Десь в чомусь були згодні, але в принципових питаннях - ні. Зокрема, йшлося про присутність російських військ на лінії фронту.

До речі, в його кабінеті висить грузинська ікона святого Георгія. Він переконував мене, що це - подарунок грузинського президента Гамсахурдії, який є для нього героєм. Тоді я його запитав, чи знає він, що Гамсахурдію вбили російські спецслужби? Цього він, мабуть, не знав...

- Мамуко! Ось ти зустрічаєшся з американськими політиками. Для тебе не секрет, що навколо президента Трампа твориться щось неймовірне. З цього я й почав сьогоднішнє звернення до слухачів. Це ж неймовірно - оці настирливі пошуки російського сліду у виборах, ця нашуміла театральна вистава, де вбивають Цезаря в особі Трампа. Якась протестувальниця тримає в руках муляж його відрізаної голови в крові. І т. д. Вони, ці опоненти президента, втратили останню уяву про честь, порядність, совість. Йде масована атака на Трампа. Коли ти розмовляв з конгресменами та сенаторами, ти помітив їхнє чи негативне, чи позитивне ставлення до теперішньої ситуації?

- Я помітив, що цієї теми вони уникають. Зі свого боку можу сказати, що це демократія в дії. Але якщо нема фактів, які свідчать, що Трамп якось співпрацював з Росією, то нічого з цього не вийде. Але, повторюся, політики цієї теми уникають.

- Скажи будь ласка, а який загальний настрій в Україні?

- Деякі мої товариші серед тих, з ким підтримую стосунки, вважають, що Трамп - це майже путінська маріонетка, що Україну кинули, що ситуація в Україні буде погіршуватися, і що перемога Трампа - це майже трагедія для України. Я дотримуюся протилежної точки зору: надії України можуть бути пов'язані лише з чинною адміністрацією США.

- Мамуко, ти щодня на передовій, спілкуєшся з українцями. Як вони ставляться до чинної американської адміністрації?

- Я все таки думаю, що в світлі останніх подій (наприклад, бомбардування військової бази в Сирії) ми бачимо, що американський президент готовий не допускати, скажемо так, поширення агресії Росії. Про це кажуть і військові. І тим часом ми не бачимо фактів проти України.

Title
Title 
 Конгресмен Сенді Левін. Мамука сказав про нього:
«Він вразив мене тим, що добре знає Україну
і навіть наш Грузинський легіон»
 Мамука: «Конгресмен Дуг Ламборг активно
підтримує Україну, працює над запровадженням
більш жорстких санкцій проти Росії»

 

Title  Title 
 Мамука: «Конгресмен з Каліфорнії Дейна Рорабейкер
– проросійський. Змінити переконання важко.
Але фактами дещо вдалося похитнути»
 Професор університету, президент «Тhe Potomac
Foundation» Філіп Карбер розуміє проблеми України.
Розійшлися друзями

 

- Зустріч президентів України і США є дуже важливою в контексті можливої майбутньої зустрічі і розмови Трампа з Путіним 8 липня в Гамбурзі. Українська делегація ставить завдання суттєво розширити американську військову допомогу. То чи буде вона надана, чи знову закінчиться лише розмовами?

- Я вам скажу, що реально сьогодні відбувається. За моєю інформацією, той бюджет, який Штати мали виділити на допомогу Україні, зменшений на 35 відсотків. Це - погана новина. І це єдиний факт, який мене насторожує. Бо в найважчий момент, коли Україна готується до рішучого кроку, зменшується суттєва допомога. Але я сподіваюся, що це питання буде вирішено позитивно.

Title  Title 

 

Title
Грузинські легіонери та їхні прапори

 

- Мамуко, у мене ще таке запитання. Хочу порівняти ситуацію з Ізраїлем. Багато кому не подобається його прем'єр-міністр Біньямін Нетаньягу. Але більшість з тих, хто дискутує, погоджуються з тим, що він на даний момент - єдино правильна фігура. Скажи, ці слова можна застосувати до Порошенка чи ні? Бо я теж розумію, що кількість незадоволених ним не мала, і багато людей вважають, що гідна заміна є, але ці нові люди не можуть пробитися на політичний ринг.

- Тому мене і приймають американські політики, бо я звичайний солдат з передової і мені обманювати нема сенсу. В Україні є дуже великий людський ресурс. Є нові політики, які хочуть і можуть займатися країною, але їх, на жаль, блокують. Не дивуюся, чому. Група людей, яка нині потрапила в політику, відходити від неї не бажає. Думаю, що це і є вимога США, щоб політику в Україні робили нові обличчя. В даний момент українці зі західною освітою можуть принести велику користь Україні.

- Чи можемо ми казати в цій ситуації, що час Порошенка і його адміністрації минув і він просто чіпляється за владу, а вже мають прийти інші люди. Я розумію, що це звучить категорично, але якщо доводити до логічного кінця, то... Я знаю, що ти любиш правду.

- Так, правду і лише правду. Україні дійсно потрібні зміни. Я думаю, що ці зміни будуть, і ми їх чекаємо. Ми хочемо, щоб Україна стала на ноги.

Title  Title 
 Мамука – гість чиказького фестивалю.
12 червня 2017 року
 Мамука – гість незалежного українського
радіо «Ukiedrive»

 

Title  Title 
 Мамука – гість українського фестивалю
у Стейтен-Айленді, Нью-Йорк

 Мамука з американсько-українськими ветеранами
з Бруклінського відділу організації «Ветерани війни»

 

- Мамуко,  справи України сьогодні стосуються не тільки України. Я може у цій передачі не приділив би їй так багато уваги, якби вона певною мірою не була лакмусовим папірцем американської політики. Тому що залежно від того, як буде розвиватися ситуація в окупованій Путіним країні, ми будемо робити висновок, що і як робить американська адміністрація. Це - серйозний іспит не лише для загнаного в кут російського жандармського ротмістра, але й екзаменаційна сесія для чинного американського президента.

- Я би теж з цим погодився. Нам потрібні зміни, і я думаю, що в руслі моєї розмови з діаспорою це стосується й українського питання. ВІЙНУ МОЖНА ЗАКІНЧИТИ.

- Закінчити війну в Україні, тобто, примусити Путіна забратися з України, означає завдати такого удару по людині, яка уявила себе царем та богом на Землі, що він не зможе вже прийти до тями. Якщо йому доведеться, образно кажучи, «підібгавши хвоста» забратися з України, то йому доведеться покінчити зі своїм надуманим небожительством.

- Знаєте, американські політики дуже раціонально все розуміють і оцінюють...

- В зв'язку з цим я хочу повернутися до того, з чого почав нашу розмову. Ще недавно в твоєму інтерв'ю «Обозревателю» обговорювалося, що робити, якщо Путін знахабніє і скерує танки на Київ. І ось сьогодні Мамука Мамалашвілі - командир Грузинського легіону, Народний Герой України, (це звання йому присвоїли за рішенням комітету волонтерів - авт.) - каже про те, що ми щільно підійшли до вирішення проблем Донбасу військовим шляхом і маємо намір брати штурмом Донецьк і Луганськ. Раніше ми страшенно боялися повномасштабного вторгнення Путіна в Україну, а сьогодні, як кажуть американці, «столи перевернулися», і ми кажемо про можливий штурм Донецька і Луганська. Трохи дивна ситуація. Невже все так різко змінилося у зв'язку з приходом чинної американської адміністрації?

- Може й вплинула зміна адміністрації. Але Путін не врахував характер українського народу. Це - головний фактор, який потрібно враховувати. Українці не здаватимуться. Вони сьогодні налаштовані боротися до кінця.

- Як ти собі це уявляєш, коли в одну прекрасну мить ми отримуємо повідомлення, що українські війська пішли на Донецьк та Луганськ, щоб їх звільнити?

- В принципі, якби уже був такий план, я би про це не мав права казати. Але чому б і ні?

Title  Title 
 У день від’їзду в Україну Мамука відвідує
церкву святого Юра в Нью-Йорку. З парохом
Емільяном Дорошем. 19 червня 2017 р.
 Парох Емільян Дорош благословляє
Мамуку та шолом, подарований
Іванкою Заяць як оберіг

 

- Але це пов'язано з великою кров'ю, як я це розумію?

- На жаль, те, з чим ми сьогодні зіштовхнулись, буде коштувати людських життів. Без цього ні одна війна не обходиться.

- Я не знаю, як це сприймати. Як декларації людей, які борються за Україну чи за повалення путінського режиму. Зрозуміло, що вони все це чують і запитають: це правда чи блеф?

- Україна змушена звільняти частину своєї землі від окупанта...

- Ти розумієш, що вони називають це іншими словами...

- Розумію. Тоді я б сказав по-іншому: Україна сьогодні відновлює свої державні кордони. І якщо це буде військовим шляхом, то я можу сказати за свій батальйон: ми готові. Абсолютно готові. Сьогодні ми готуємо за стандартами НАТО цілу бригаду.

- Мамуко, тобі не здається, що ти трохи видаєш бажане за дійсне. Росія не виглядає сьогодні нещасною країною, а навпаки, як мені видається, сильним, злісним, агресивним ворогом. Я думаю, що вона не буде сидіти і дивитися, як ви звільняєте Донецьк і Луганськ.

- Ми не раз з вами про це говорили, і я можу повторити: сьогодні відбувається пряме військове вторгнення Росії в Україну. Я це казав кожному конгресменові: ми маємо справу не зі сепаратистами, яких підтримує Росія, а з нею самою. Ви можете уявити собі сепаратиста, який би організував грамотну розвідку? А ми виявляємо цілі групи, які перетинають кордон розмежування. Це професійно добре підготовані люди. Перед нами стоїть 30-тисячна російська регулярна армія. Сьогодні Росія в цивілізованому ХХІ сторіччі намагається завоювати сусідню країну...

- Але бомбардувати її вони не будуть, ми про це вже казали, бо ніхто в Європі не допустить нових Чорнобилів через наявність атомних електростанцій...

- Безумовно. І не тільки це. Росія намагається все змалювати абсолютно по-іншому. Мовляв, вона використовує мінімальні сили своїх офіцерів, щоб навчати шахтарів, які, нібито, з нами воюють.

- Ну, ця брехня зрозуміла вже для всіх.

- Все це я вам, Вікторе, розповідаю як звичайний солдат з передової. Я не раз зустрічав російських офіцерів, яких ми брали в полон, і не раз передавали їх спецслужбам. Зараз ми вже не передаємо їх спецслужбам.

- А що ви з ними будете робити?

Title   
 Подяка від дітей – найдорожча  

- Я утримаюсь від відповіді...

- Мамуко, такі серйозні речі звучать в ефірі. Ти не боїшся, що тобі це нагадають?

- Якби я остерігався, я б цього не казав.

- Звичайно, ти ж і ще й дипломат. Хоч зараз це непомітно. Зараз ти говориш як воїн, а не дипломат.

  Title 
   З друзями: головою Нью-Йоркського відділу УККА,
волонтеркою Іванкою Заяць та
журналістом Віктором Топаллером

- Я більшу частину свого життя (нагадую, Мамуці 39 років - авт.) провів у війні проти Росії. З 14 років я перебуваю на війні. У мене великий досвід. Сьогодні моєму батькові 72 роки, а він - на лінії фронту в Україні.

- Мамуко, скажи будь ласка, ти вважаєш, що все, про що ти кажеш, це не політичний крок, а цілком можливий реальний розвиток подій - про  звільнення Донецька і Луганська?

- Такий шлях можливий, якби було політичне рішення. Я можу відповідально сказати, що сьогодні українська армія може проводити подібні операції.

- Це свідчить про те, з чого ми з тобою розпочали розмову: ситуація стрімко змінилася останнім часом...

- Я неодноразово казав, що українська армія еволюціонувала під час самої війни. І повірте мені, це найкращий досвід, який може отримати військова людина. Думаю, і структура Міністерства оборони України теж еволюціонувала... Ось сьогодні я одягнений у військову форму українського виробництва не тому, що це для мене символічно, а тому що вона зручна. Почали виробляти й інші речі.

- Наскільки тісно твої солдати співпрацюють з американськими та іншими іноземними інструкторами?

- За моєю інформацією, звичайно, є якась військова група. Але, здебільшого, використовую свої особисті контакти, які склалися ще в Грузії, коли я працював радником міністра оборони Грузії (при Саакашвілі).

- В Пентагоні є повне розуміння ситуації в Україні, чи доводиться теж пояснювати?

- Думаю, що всі про все знають краще, ніж я. Знають про масштаби корупції в Україні. Хоч, на жаль, стримуються про це говорити.

- Ти думаєш, що в найближчий час твої хлопці та українські солдати отримають зброю від США чи ні?

- Я впевнений, що отримають. В розмові з одним зі сенаторів він підкреслив: Україна отримає летальну зброю.

- З ким ти розмовляв?

- З одним зі сенаторів. Прізвища не хочу називати.

- І в ситуації, коли Україна не володіє зброєю і готова йти й звільняти Донбас, то при наявності летальної зброї - ситуація покращиться?

- Ситуація зміниться радикально, якщо ми ще й отримаємо летальну зброю.

- А наскільки українська армія технічно здатна її використовувати?

- Думаю, повністю готова. Солдати й офіцери готові її освоїти.

- Як до солдатів твого легіону ставляться в Україні: більш доброзичливо чи нейтрально?

- Багато людей спочатку скептично ставилися до нашої діяльності. Сьогодні на сто відсотків люди переконалися, чим ми займаємося. Це мене тішить. Нам дали велику частину бійців, яких ми готуємо за стандартами НАТО. І це заслуга моїх офіцерів, які приїхали з Грузії, і в яких висока військова кваліфікація. В свій час вони отримали вишколи в армії НАТО і є не меншими професіоналами, ніж ті, що нині приїздять з-за кордону.

- Ти хочеш сказати, що твої офіцери працюють ще й як інструктори?

- Саме так. Сьогодні у нас відбувається ротація, і ми вирішили використати цей час для проведення тренінгів. Першого червня ц. р. відбулася презентація створення інтернаціонального легіону за прикладом нашого Грузинського, який також ввійде у склад 25-го батальйону «Київська Русь». Там служитимуть іноземці, а навчатимуть їх за стандартами НАТО наші бійці».

*****

Далі Мамука Мамулашвілі відповідав на запитання радіослухачів. Було багато слів подяки та схвалення. Один з них висловив своє бачення позитивної діяльності Грузинського легіону, яка збігається з ідеєю його бійців: звільнена від російської агресії Україна означатиме і звільнення Грузії. Інший захоплено подякував: «Ви людина, яку ніхто не схилить сказати «так» чи «ні», якщо ви не згодні!» Багато конкретних питань. І жодного провокаційного. Гостя почали поважати ще більше. Це другий його виступ на цьому радіо.

*****

Title   
 Президент України П. Порошенко та президент
США Д. Трамп під час зустрічі
в Білому домі, 20 червня 2017 року
 

20 червня, по закінчені зустрічі з президентом США, президент України Порошенко дав коротку прес-інформацію прямо біля Білого дому, одна з тез якої: домовилися з президентом Дональдом Трампом про дотримання Мінських домовленостей... Упс! Не те, на що чекали в цій гострій, але відвертій розмові два іноземні прихильники України - Мамука і Віктор.

*****

Наразі ходять чутки про підготовку в Києві групою неоголошених учасників нового проекту закону «про деокупацію та реінтеграцію Донбасу». В групу, нібито, не були запрошенні (принаймні, офіційно) навіть представники профільного комітету Верховної Ради з питань оборони і безпеки. В преамбулі цього закону сказано про підтримку мирного вирішення проблем і дотримання Мінських домовленостей... А після слова «окуповано» не сказано, ким же окуповано (?!). Експерти, зокрема, дипломат, громадський діяч, голова громадської організації «Майдан закордонних справ» Богдан Яременко наголошує на тому, що доленосний закон готується кулуарно, без широкого громадського обговорення. Може, воно ще попереду?

  Title 
   Українка в Нью-Йорку з прапором
Грузинського легіону

Виглядає, що Україна знову в ситуації невизначеності - і не господар своїх планів та навіть оголошених намірів...

*****

Автору цього матеріалу (запис і переклад з російської) вдалося сконтактуватися через Фейсбук з Мамукою Мамулашвілі, який прибув зі США в Україну саме 20 червня ц. р. і отримати через кілька днів його коротенький коментар прямо з полігону: «Я дуже радий, що відбулася зустріч президентів України і Америки. Зустріч Д. Трампа і П. Порошенка - позитивне явище на фоні розвитку подій в Україні. Це - показник напрямку зовнішньої політики Америки. Президент Трамп показово зустрівся з президентом України до зустрічі з президентом Росії. Я сподіваюся, що Україна не допустить замороження конфлікту і буде далекоглядною. Тобто, врахує помилку Грузії стосовно замороження конфлікту.

А Грузинський легіон залишається на лінії фронту, допоки Україна не отримає перемогу. Правда, Мінські домовленості заганяють конфлікт у невигідну для України позицію. Нагадую, що один зі сенаторів, з яким я недавно зустрічався, однозначно підкреслив, що Україна цього року отримає летальну зброю...»

 

Title   
 Волонтер чинного добровольчого батальйону
«Аратта» Роман Волицький та автор із прапором
добровольчого Грузинського легіону. Церква Святої
Трійці. Нью-Йорк, 1 липня 2017 р.

 

P. S. Першого липня в українській православній церкві Святої Трійці, що на вулиці 359 Brumm ST в Мангеттені, в Нью-Йорку, відбулася зустріч парафіян з Романом Волицьким - волонтером добровольчого батальйону «Аратта». Роман подарував церкві прапор свого батальйону та організував виставку військових експонатів з фронту. Серед них був і їхній подарунок - прапор Грузинського легіону. На запитання парафіян «Чи можливий військовий варіант звільнення Донбасу?», відповів ствердно: «Мої побратими вважають, що так, можливо за кілька тижнів, але не без жертв». Але жертви є щодня і тепер. Причому, офіційно рахуються лише жертви ЗСУ».

Фото з Фейсбуку Мамуки Мамулашвілі

 

Безкінечний джаз VS октави і висоти Міфа

АТО, а не війна? Виявляється, за це треба платити. Дорого

 

Реклама

    © 2006-2011 "Час i Подiї". All Rights Reserved | Chicago Web Design - www.4everstudio.com