rss
08/19/2019
EN   UA

Молодiжне Перехрестя (Тисність на обкладинку)

#358

Ваша точка зору

Чого, на Вашу думку, найбільше бракує Україні для перемоги?
Грошей
Зброї
Ядерної зброї
Міжнародної підтримки
Совісті найвищого керівництва
Ваш варіант відповіді
Проблема \ Кримінал \ Генпродюсера NewsOne допитали в СБУ

Генпродюсера NewsOne Василя Голованова допитали в СБУ в рамках розслідування справи про державну зраду у зв'язку з наміром телеканалу NewsOne провести телеміст з російським телеканалом «Росія 1».

Цю інформацію підтвердили кореспондентові Укрінформу у пресцентрі СБУ.

«Слідчі СБУ допитали Голованова в рамках доручення Генпрокуратури», - сказали в прес-центрі.

Своєю чергою, Голованов сам розповів про допит у СБУ.

«Першою повісткою мене запрошували до Генеральної прокуратури. Другою повісткою, яку я отримав наприкінці минулого тижня, мене запрошувала вже у Службу безпеки України. Тому сьогодні на допиті я був саме в СБУ», - пояснив Голованов.

Він додав, що під час розмови підписав документ про нерозголошення інформації.

Крім того, Голованов уточнив, що ведучу телеканалу NewsOne Олену Кирик теж викликають в СБУ на допит.

Раніше російський журналіст Дмитро Кисельов анонсував телеміст під назвою «Треба поговорити» 12 липня за участю українського телеканалу NewsOne і російського «Росія 24».

Однак, така ідея викликала обурення в Україні. Згодом NewsOne повідомив про скасування «першого неполітичного телемосту між людьми з України та Росії».

А телеканали, які нещодавно придбав депутат від «Опоблоку» Тарас Козак, опинилися в центрі громадських обговорень, зокрема, і в парламенті.

Юристи телеканалів «112 Україна», NewsOne і ZIK на рівні наявних документів унеможливлюють встановлення зв'язку мовників з Російською Федерацією. Про це заявила заступник голови Нацради з питань телебачення і радіомовлення Уляна Фещук із трибуни парламенту в четвер, - повідомляє кореспондент Укрінформу.

«На жаль, там (у медіахолдингах - ред.) працюють дуже фахові юристи, які унеможливлюють встановлення будь-якого зв'язку з Російською Федерацією, принаймні, на рівні тих документів, які наявні в Національній раді. Тобто, фактично неможливо довести, що РФ має якийсь вплив на ці телеканали. З цього приводу ми листувалися зі СБУ, але наразі нам не надано документи, які підтверджували б такий вплив», - пояснила Фещук.

Водночас, відповідаючи на запитання депутата від «Радикальної партії» Андрія Лозового, вона підкреслила, що також неможливо довести зв'язок цих телеканалів з одним із представників «Опозиційної платформи - За життя» Віктором Медведчуком, оскільки ці медіа «скуплені насправді підставною особою».

«Разом з Антимонопольним комітетом ми розпочали спільні дії, обмінюємося документами щодо того, щоб встановити зв'язок між бенефіціарними власниками «112 Україна», NewsOne і ZIK. Тобто, ці дії розпочалися після того, коли стало відомо, що пан Козак придбав ZIK», - повідомила представник Нацради.

Окрім того, на запитання голови комітету з питань культури і духовності Миколи Княжицького, Фещук уточнила, що Нацрада не уповноважена перевіряти телеканали щодо джерел їх фінансування.

«Щодо статті 19 закону «Про телебачення і радіомовлення», то ми не перевіряємо телерадіоорганізації в такий спосіб, тому що є дуже багато важелів приховування джерел фінансування, зокрема, договори на отримання реклами та спонсорство», - зазначила заступник голови медіарегулятора.

Тим не менш, 22-23 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення проведе позапланову виїзну перевірку телеканалу NewsОne.

14 червня 2019 року народний депутат України Тарас Козак (фракція «Опозиційний блок»), став новим і одноосібним власником телевізійних мовників телеканалу ZIK - компаній «Міст ТБ» і «ТРК «Нові комунікації». Таким чином, в медіаактиві Козака тепер 3 канали: «112 Україна», NewsOne і ZІК.

Через це низка топ-менеджерів медіахолдингу ZIK заявили на своїх сторінках у Facebook про звільнення. Зокрема, залишив посаду генеральний директор медіахолдингу ZIK Ігор Туркевич. Також на каналі закрили свої програми Вахтанг Кіпіані та Сергій Рахманін. Автор та ведучий політичного ток-шоу «Прямим текстом» та хард-ток-шоу «Drozdov» Остап Дроздов теж заявив про припинення виходу своїх програм на телеканалі ZIK через зміну власника.

 

Розстріл Майдану: суд випустив підозрюваного ексберкутівця із СІЗО

ГПУ викликає Портнова на допит

 

Реклама

© 2006-2011 "Час i Подiї". All Rights Reserved | Chicago Web Design - www.4everstudio.com